Σελίδες

Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Την καρδιά μου την πετώ όπως το χαρταετό δίπλα στο Θεό να στέκει να κρατεί τ’ αστροπελέκι.

http://www.youtube.com/watch?v=HUX-ACvr1uU&feature=player_embedded 

ΚΟΝΤΥΛΙΕΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΜΟΝΚ-Χαΐνηδες & Ψαραντώνης

Δίσκος:Αγροτοκτηνοτροφικά & Μητροπολιτικά (ΜΒΙ, 2011)

Στίχοι - μουσική: Δημήτρης Αποστολάκης
Τραγουδά ο Ψαραντώνης

Άκουσε από κοντά
την καρδιά μου πώς βροντά
πώς βροντά και μπουμπουνίζει
τον καιρό πώς φοβερίζει.

Έλα δες από κοντά
η καρδιά μου πώς γλεντά
με νταούλια και ζουρνάδες
στους απάνω μαχαλάδες.

Φύγε, φύγε μακριά
να μη σκάσει η καρδιά
και γεμίσουνε μεράκια
οι αυλές και τα σοκάκια.

Τη δική μου την καρδιά
περγελούνε τα παιδιά
και τη βάζουνε στη μέση
που φορεί στραβά το φέσι.

Η καρδιά μου αγαπά
το κορίτσι του παπά
που 'καμε φτερά τα ράσα
και πετά ωσάν τη φάσα.

Την καρδιά μου την πουλώ
σ' ένα ατσίγγανο τρελό
τη στολίζει σαν μουλάρι
και την πάει στο παζάρι.

Την καρδιά μου την πουλώ
ένα γέλιο το κιλό
μόνο μην τηνε ζυγίσεις
κι άθελά σου τη ραγίσεις.


Την καρδιά μου την πετώ
όπως το χαρταετό
δίπλα στο Θεό να στέκει
να κρατεί τ' αστροπελέκι.


Την καρδιά μου τη μισώ
που το άλλο της μισό
χρόνους ψάχνει και ζαμάνια
στ' ουρανού τα μεϊντάνια.


Τη φτωχή μου την καρδιά
θα την κλείσω μια βραδιά
μες στο κρουσταλλένιο δάκρυ
που 'χεις στων ματιών την άκρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...